Tankelös

Ibland så kommer jag verkligen inte på nånting å skriva alls.. jag vet man kan ju alltid skriva om vad ja gjort idag å sånt tjafs.. Men seriöst vem vill veta vad ja har gjort idag? Vem vill veta att mina korvar var lösa när jag gick på toa idag, att jag hittade en extra stor snorkråka i näsan eller att jag kissade på toaringen utan å torka upp ( i know det här gick till överdrift!)
Mitt huvud är tomt just nu, kan ett huvud vara helt tomt? jaa alltså om man räknar bort hjärnan, blodet och inälvorna?
Eller inte sjutton vet jag vad ett huvud innehåller?
Jo du fattar allt det där man kan ta på liksom (alltså usch inte för att någon skulle vilja de men men =))
Kan det ta slut helt på alla tankar i huvudet? (jaa menar inte som att tanka bensin om det va det du trodde?)
Att alla tankar tar slut för det finns inga kvar? usch det skulle vara riktigt läskigt att gå omkring där med ett helt tomt huvud förstå vad konstigt det skulle kännas å sen skulle man inte kunna prata med folk heller för man hade inga tankar å kunde inte komma på nåt å säga. Ja värsta smart det kan man säga någon gång när man verkligen inte
kommer på nåt å säga så ba: - Joo men du jag har tomt huvud idag, du vet..
åå dom ba: -Ahaa aja å den perioden hade ja förra månaden.

Och förstå vad skönt att ha en sån period, då man slapp alla tankar å ta en paus  för å slippa "rensa" tankarna eller hur man säger!
Ååh vad skönt å vad tanklös ett tag alltså!
Förresten så kanske tankar är så precis som när man tankar en bil, när dom nyss tankats så går dom ett tag till det tar slut å sen fylls på efter nya erfarenheter?
Who knows? jaa.. inte jag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0