Glaset som splittrades

Jag borde inte förvånas varje gång något sånt här händer.
Det är ju ingen grej å ta upp egentligen men just den här gången blev jag bara så förbannad på mig själv!
Vi börjar historian från början...


Jo såhär va det.. Jag låg i min säng och fettade chips, sen skulle ja ta lite vatten från bordet bredvid.
De stod två glas där på bordet å då fick jag värsta snilleblixten! Eftersom att jag inte orkade gå upp ur sängen å tvätta händerna så tog jag det fyllda glaset och höll en hand över det tomma medan jag hällde över vatten å tjop, så hade jag startat min egen handtvättarmaskin :) perfect!
Och i all extas i denna uppfinnarvärld så spilldes lite vatten här å där i sängen eftersom glaset med vatten i höll på å vicka..


Så jag skulle vara sådär otroligt smart och flytta lite på mig innan jag räddade glaset som en superhjälte...Fast jag blev aldrig någon super hjälte. Istället blev jag en värdelös klumpeduns,(OOH vilken värdig titel *klappar händerna* NOT)
Som du säkert förstår så föll glaset ned på golvet med en jädra smäll och för ett ögonblick trodde jag att glaset
skulle hålla och inte splittras i hundratusenmiljarderssplittror&bitar. Men än en gång så hade jag fel!
Glaset gick sönder och splittrades i hundramiljarderssplittror&bitar och jag lovar att just i den sekunden så skulle jag faktiskt kunnat börja gråta av ilska (åå ja jag vet det är ingen bigdeal, men just då var det faktiskt blodigt allvar)
Och såå kul det var när jag vände på huvudet för att tröstäta lite chips å upptäckte att det inte var någonting kvar i påsen...Då var tåren nära.
Och det var ju VERKLIGEN jätte underhållande att hämta sopborsten och börja sopa, för dammsugarpåsar existerar inte i vårat hus just nu utan är för tillfället slut. Tänk att man kan göra en sådan enkel vardags scen så komplicerad!
Aja det känns som att denna text inte var något särskilt lärorik eller underhållande på något vis, en hel drös massa ord utan en enda tanke bakom.
Vet du vad? Du skulle aldrig ha läst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0