Iskan kommer ilskan går, byggarbetare gör något jag inte förstår? :@

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10!!!!!!!!
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10!!!!!!!!
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10!!!!!!!!

ALLTSÅ SERIÖST?!
Vad arg jag är nu GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Andas in, Andas ut.........
Jag fattar inte hur jädra högljudda byggarbetare kan vara?
Det började redan klockan 6 utanför mitt fönster, skrapande  i asvalten sådär ungefär
som skrapande naglar mot tavlan, du vet? Buller, skrikande röster, maskiner, stampningar å klampningar..
Ja typ alla ljud i hela världen!!!! SERIÖST försök i allafall å inte vara så högljudda, va fan ta av er öronskydden när ni ska prata å va inte precis utan för  MITT FÖNSTER! JAG VILL SOVA...Fattar ni?!
Jag har försökt sova i 5 timmar nu! utan en enda blund!
Jag har legat precis som på filmer, på rygg med kudden stenhårt tryckt mot öronen och ögonen stirrandes upp i taket utan att blinka en enda gång! Jag har vridit å vänt på mig minst 1000 gånger och ändå bryr ni er inte?
Till sist gav jag upp, det fanns inte en enda chans(nää inte ens så liten som en pytteliten millimeters chans!) att kunna sova med det där oljuden ( ja jag vet att jag låter som en tant, men det var hemskt!)
Jag gick upp med stora påsar under ögonen, åååå vilken såå underbart härligt uppvaknande på ett sommarlov med fåglar som kvittrar, vinden som susar och solen som skiner in genom fönster rutan, ELLER INTE!
Och inte nog med det! När jag tagit mig upp ur sängen, jag lovar precis på sekunden när jag klätt på mig och sånt tar dom sina fula maskiner och drar därifrån...Vad har dom emot mig? Kändes verkligen som om de var där bara för å retas (hörde nog era ondske fulla skratt där ute! :( )
Sen tittar man ut genom fönstret.. hmm kanske har fått en ny, fin asfalt där ute iaf, nu efter allt oljud så kanske finns det något positivt med det hela?
Men tror du det eller? NEJ! Så vad sjutton har dom gjort där ute 5TIMMAR och det ser fortfarande likadant och tråkigt ut?! Vad har ni för jobb? :O
Sorry var bara tvungen att få ut lite ilska =)
haha..........
Varför jobbar ni inte som byggarebob? han är ju inte alls sådär högljudd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0