Kladdapa :@

Alltså seriöst.. tror ja blir galen! snacka om att kladda. Usch. Vet egentligen inte hur pass mycket ni känner varandra
men va fan? Faktiskt så vet jag inte varför ja överreagerar så hemskt.. men bli sviken sådär
de accepterar ja bara inte. Dra åt helvete! (sorry för de vassa humöret måste bara få ur mig skiten!)
Du verkade gilla det också :(
Blir så jädra ledsen..
Och sen bara ignorerar den där jäveln mig!
Försökte få kontakt men människan sitter med ryggen mot mig hela tiden, så  beter man sig inte alltså!
Även om jag hade varit så otroligt intresserad av någon annan hade ja fan inte suttit med ryggen
vänd hela jävla tin.
Vet inte kanske är jag avis?
tyckte det gick till överdrift liksom
bara hoppar på människan direkt och fortsätter tränga på!
Försökte å försökte komma överrens med dig men hatade din attityd
hoppas verkligen inte det syndes
för ja vet att om du sett hade du roat dig med skadeglädje
aaa usch va ja tänker illa om dig nu men det förtjänar du ändå så det spelar ingen roll-
Sen ringer du å grejer har säkert liten snutt dåligt samvete..
fan.. egentligen ville jag bara skita i dig eller iallafall
be dig dra åt skogen, men va sjutton? Vill fan inte visa
hur jädra svag jag är för dig
hur mycket du kan få mig göra
för din skull
Vill inte sjunka så lågt och speciellt inte när den där
idioten ser..
Vill fan inte att ni ska se desperatheten och fatta hur patetiskt
det skulle vara?!
Nej hellre väntar jag
även om det är för sent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0